منتـــــدي افــــا كــــاراس

اهلا بيك زائرنا العزيز نورت منتدي الانبا كاراس
انت لم تسجل بعد يسعدنا ان تسجل لتري كافة مواضيع المنتدي
ونتمني لكم دوام الاستفادة

منتـــــدي افــــا كــــاراس

ترانيم وعظات قداسات الحان تاملات وقصص روحية
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخولفيس بوكشات افا كاراس

شاطر | 
 

 الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نوسه
مشرفةمشرفة
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر في الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيدة الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 419
نقاط نقاط : 534
العمر العمر : 24
الموقع الموقع : حضن المارجرجس
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : دكتورة في خفة الدم
المزاج المزاج : شربات محلى

مُساهمةموضوع: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الإثنين مايو 11, 2009 5:24 pm

**اسمع وافهم كلامى**
اثناء المزاكره يكون مريح وهادئ يعنى بعيد كل البعد عن التليفيزيون والزيطه والزمبليطه يعنى متروحش تزاكر فى النادى الرياضى او البرنسيسه هايدى وتقولى ما فهمتش ابعد كل البعدعن السريراو مكان تواجده لان له جاذيبيه خاصه للكسل والنوم وتجنب المثل الذى يقول
حب سريرك فهو مملكتك الوحيده تجنب شرب الشاى والقهوه والسجاير للولاد طبعا لانها تسبب فى حاله نشاط سرعه يعاقبها خمول وكسل والحمد لله انت مش ناقص اوعى تسهر لمده طويله او تعمل فيها مجتهد وتطبق لانك لو طبقت هيطبق عليك وتضيع اليوم التالى وربنا يوفقك وتضيع دون المواضيع التى تتعثربها وراجعها يوميا حتى يوم الامتحان نام بدرى واصحى بدرى حيث انسب ميعاد لبدا المزاكره هو الساعه خامسه صباحا قابلونى بقى لو صحيته ههههههههه تذكر داخل اللجنه **اوعى تغشش تخسر وقتك **اوعى تغش تخسر ربك
وفى الاخر اقولكم بقى لسنا الافضل ولكننا نحاول ههههههههههه اذا كنتو اصلا بتحاولو وكفايه كده ايديا وجعتنى من الكتابه بس يلا كله بثوابه وابقو صلولى انا كمان محدش ينسى نوسه ننوسه


عدل سابقا من قبل نوسه في الأحد سبتمبر 20, 2009 10:12 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
avatar

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الثلاثاء مايو 12, 2009 8:02 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل جدا يا نوسه
ميرسى ليكى
ربنا يعوضك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
افا كاراس
مـديــر المنتــديمـديــر المنتــدي
avatar

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : الجأ بنفسك الي الله فتستريح

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1482
نقاط نقاط : 1691
الموقع الموقع : avakaras.7olm.org
المزاج المزاج : فرحان بيسوع الهي

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الخميس يونيو 25, 2009 1:05 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل نوسة نرجو المزيد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://avakaras.7olm.org
كرستينا
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : النص

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 57
نقاط نقاط : 70
العمر العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الإثنين يونيو 29, 2009 10:17 pm

ميرسى على موضوعك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rena
مشرفةمشرفة
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : تاكد ان بعد هذة الضيقات سيعطى الله النعمه لان كل نعمه تتقدمها محنه .. فسلم امورك له فهو صادق فى وعده ( لا اهملك ولا اتركك , ان نسيت الام رضيعها انا لا انساكم ) ... متضايقين ولكن غير يائيسين ملقين كل همكم عليه لانه يهتم بكم .. البابا كيرلس*


رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 701
نقاط نقاط : 754
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : avakaras.7olm.org
المزاج المزاج : فرحانة بيسوع الهي

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الأربعاء أغسطس 12, 2009 11:41 pm

جميل يا نوسة التوبيك

_________________


+ بالكبرياء تؤخذ كل نعمة أعطاها الله لنا ونصير فارغين خاليين ومقفرين من كل صلاح لأن الكبرياء ضد طبع الله المتواضع الوديع*الانبا سمعان الانبا بولا*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نوسه
مشرفةمشرفة
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر في الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيدة الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 419
نقاط نقاط : 534
العمر العمر : 24
الموقع الموقع : حضن المارجرجس
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : دكتورة في خفة الدم
المزاج المزاج : شربات محلى

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الخميس أغسطس 13, 2009 10:34 am

ميرسي كتير لمروركم الجميل ربنا يبارككم نورتم موضوعي

_________________

نــــــــــــو ســــــــــــــه و ريــــــــــــنـــــــــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
M@RM0RA
مشرفةمشرفة
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : ارجوك يارب تردنى وتجبنى تانى عشان بعيد عنك انا شكلى سعيد لكن بعانى

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 249
نقاط نقاط : 320
العمر العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كلية اداب قسم فلسفة

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الإثنين سبتمبر 21, 2009 12:02 pm

اقتباس :
متروحش تزاكر فى النادى الرياضى او البرنسيسه هايدى وتقولى ما فهمتش

ليه يانوسة ده حتى المكان هناك هادى كدة ويشجع على المذاكرة
ههههههههههههههه
بس ثانكس يا نوسة توبيك حلو

_________________


انتظروا كل جديد في قسم الوعظات والاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نوسه
مشرفةمشرفة
avatar

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر في الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيدة الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 419
نقاط نقاط : 534
العمر العمر : 24
الموقع الموقع : حضن المارجرجس
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : دكتورة في خفة الدم
المزاج المزاج : شربات محلى

مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى   الإثنين سبتمبر 21, 2009 1:15 pm

مييييييييرسى مرموره حبيبتى انا لمرورك وردك يا عسل نورتى الموضوع

_________________

نــــــــــــو ســــــــــــــه و ريــــــــــــنـــــــــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الكل يدخل ده مصيبة الامتحانات اسمعو نصيحتى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتـــــدي افــــا كــــاراس  :: - ––-–•===• † •منتدي المنوعات • † •===•––-– - :: ††قسم اضحك من قلبك ††-
انتقل الى: