منتـــــدي افــــا كــــاراس
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 95ce91d7cd
اهلا بيك زائرنا العزيز نورت منتدي الانبا كاراس
انت لم تسجل بعد يسعدنا ان تسجل لتري كافة مواضيع المنتدي
ونتمني لكم دوام الاستفادة

منتـــــدي افــــا كــــاراس

ترانيم وعظات قداسات الحان تاملات وقصص روحية
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخولفيس بوكشات افا كاراس
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! CdL15546

شاطر
 

 لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالسبت مايو 30, 2009 11:18 am

طبعا كل انسان له طموحاته واهدافه اللي نفسه يحققها
وطبعا دلوقتي البنات بتهتم بالتعليم يمكن اكتر من الولد و بتحاول تموت نفسها ف الثانوية العامةعشان تدخل الكلية اللي تناسب طموحاتها واهدافها ..

بس لازم طموحاتنا تكون مختلفه عن الاولاد.........



عايزين البنات بتدخل الكلية ليه؟؟




كلية الطب = فن تشريح الرجل


كلية الصيدلة = فن تسميم الرجل


كلية الاعلام = ازاي تفضح جوزها علي الفضائيات


كلية التجارة = كيفية افلاس الرجل


كلية اقتصاد وعلوم سياسية = وضع حدود وحواجز بينهم


كلية الحقوق = المطالبة بحقوقها هي الاول


كلية الشرطة = فن القتل عن بعد


كلية سياحة وفنادق = كيفية سلق الرجل


كلية العلوم = الرجل فأر تجارب


كلية الهندسة = كيفية بناء قبر زوجها


_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
maryain karas
المراقبة العامةالمراقبة العامة
maryain karas

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : النص

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 88
نقاط نقاط : 123

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالسبت مايو 30, 2009 3:16 pm

ههههههههههههههههههه تملى مظلومين احنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بهاء يعقوب
المشرف العامالمشرف العام
بهاء يعقوب

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : المحبة لا تسقط ابدا


رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1406
نقاط نقاط : 2130
العمر العمر : 36
الموقع الموقع : bahaafn.wordpress.com
المزاج المزاج : مخنوووووووووووق

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2009 7:46 pm

برافو يا كوكو بس انت ولد ولا بنت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bahaafn.wordpress.com/
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2009 8:08 pm

هههههههههههههههههه
من الواضح يا ماريان انكم مظلومين اووووووووى
ميرسى لمرورك الجميل ده

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2009 8:09 pm

ههههههههههههههههههههه
ميرسى لمرورك يا بهاء
وعلى فكره انا اسمى كيرلس

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
stipo
عضو جديد
عضو جديد
stipo

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : النص

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 45
نقاط نقاط : 63

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالأربعاء يونيو 03, 2009 11:29 am

بيس يا مان حرام عليك مش هنعرف نتجوز كدة هنتقتل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالخميس يونيو 18, 2009 10:24 am

هههههههههههههههههههههههههه
ميرسى يا استيبو على ردك الجميل دا
ربنا يعوضك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
كرستينا
عضو جديد
عضو جديد
كرستينا

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : النص

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 57
نقاط نقاط : 70
العمر العمر : 29

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 30, 2009 4:45 pm

ايه ده معقد كدا ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maro
عضو نشيط
عضو نشيط
maro

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : حبيبي حلو وبيتحب مكانة جوة العين والقلب تمشيلة خطوة يمشي اتنين ويحفظك في نني العين

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 276
نقاط نقاط : 276
العمر العمر : 29
الموقع الموقع : منتدي الانبا كاراس
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة
المزاج المزاج : عالي اووووي

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 30, 2009 4:53 pm

مش معقول خالص ههههههههههههههه دة ظلم
Smile Smile Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 12:46 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
مش حكايه معقد يا كرستينا
احنا بنهزر وبضحك مع بعض عادى يعنى

على العموم ميرسى لمرورك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 12:49 pm

ميرسى يا مارو على مرورك وردك الجميل ده

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
افا كاراس
مـديــر المنتــديمـديــر المنتــدي
افا كاراس

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : الجأ بنفسك الي الله فتستريح

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1482
نقاط نقاط : 1691
الموقع الموقع : avakaras.7olm.org
المزاج المزاج : فرحان بيسوع الهي

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 5:36 am

ربنا يخليك كوكو يا عسل ميرسي علي موضوعك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 7747604141psd54545
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://avakaras.7olm.org
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 8:18 am

ميرسى يا سامح على مرورك وردك الجميل

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
روجينا فؤاد
عضو نشيط
عضو نشيط
روجينا فؤاد

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : افضل لنا ان نموت فى الجهاد من ان نحيا فى السقوط


رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 246
نقاط نقاط : 251
العمر العمر : 29
الموقع الموقع : منتدي افا كاراس
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بحب الفنون
المزاج المزاج : تمام

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 7:07 am

ههههههههههههههههههههه
لية كدة بس يا كوكو
Rolling Eyes مفجوع


هههههههههههه
يعني انا في كلية ازاي اسلق الراجل واحمرة هههههه
والله في الكلية مش بناخد اكل اصلا كلة لغات هههههههه
ازاي نسلق الراجل بالغات



ميرسي يا كووكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 11:41 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرسى يا روجينا على ردك الجميل ده

ربنا يعوضك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
rena
مشرفةمشرفة
rena

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : تاكد ان بعد هذة الضيقات سيعطى الله النعمه لان كل نعمه تتقدمها محنه .. فسلم امورك له فهو صادق فى وعده ( لا اهملك ولا اتركك , ان نسيت الام رضيعها انا لا انساكم ) ... متضايقين ولكن غير يائيسين ملقين كل همكم عليه لانه يهتم بكم .. البابا كيرلس*


رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 701
نقاط نقاط : 754
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : avakaras.7olm.org
المزاج المزاج : فرحانة بيسوع الهي

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 11:12 pm

Rolling Eyes ههههههههههههههههههههههه جميل اوى يا كوكو انا براءة من الموضوع دا
كلية آداب ولا حاجة من دول
ميرسى جدا بس توبيك هايل بجد

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ba9249945c

+ بالكبرياء تؤخذ كل نعمة أعطاها الله لنا ونصير فارغين خاليين ومقفرين من كل صلاح لأن الكبرياء ضد طبع الله المتواضع الوديع*الانبا سمعان الانبا بولا*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالإثنين أغسطس 17, 2009 8:59 pm

ميرسى يا رينا على ردك الجميل دا

ربنا يباركك ويباركـ خدمتك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
M@RM0RA
مشرفةمشرفة
M@RM0RA

انثى
كلمة جميلة كلمة جميلة : ارجوك يارب تردنى وتجبنى تانى عشان بعيد عنك انا شكلى سعيد لكن بعانى

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 249
نقاط نقاط : 320
العمر العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كلية اداب قسم فلسفة

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:34 am

ايوة يا رينا احنا براة مفيش حاجة من دول
شكرا يا كوكو

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 6e7dff2295

انتظروا كل جديد في قسم الوعظات والاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
مشرفمشرف
koko

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 578
نقاط نقاط : 808
العمر العمر : 28
الموقع الموقع : حضن بابا يسوع
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Strike fire
المزاج المزاج : عادى

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 11:14 pm

ميرسى يا مرمورا على مرورك

ربنا يعوضك

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 740558877
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ava-kirolos.mam9.com/index.htm
بولس عادل
موقوف لمخالفة القوانينموقوف لمخالفة القوانين
بولس عادل

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : النص

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 53
نقاط نقاط : 64
العمر العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : عاشق الشطرنج
المزاج المزاج : فرح للغاية

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 9:55 am

هههههههههههههههههه جامدة جدا يا كيرو بس متهيألي انت نسيت كلية الاداب ودي الخاصة بتأديب


الراجل عاملين بالمثل اللي بيقول "اللي ما ادبهوش أبوه وأمه تأدبه الستات وتلمه"



هههههههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يبارك مجهودك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
افا كاراس
مـديــر المنتــديمـديــر المنتــدي
افا كاراس

ذكر
كلمة جميلة كلمة جميلة : الجأ بنفسك الي الله فتستريح

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Ava1101لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1482
نقاط نقاط : 1691
الموقع الموقع : avakaras.7olm.org
المزاج المزاج : فرحان بيسوع الهي

لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!   لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 3:10 pm

هههههههههههههههههه
لية بس كدة يا ابرام مالها الزفت اداب بس

_________________
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!! 7747604141psd54545
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://avakaras.7olm.org
 
لــــــيه البنات بتدخل الكليات؟؟!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتـــــدي افــــا كــــاراس  :: - ––-–•===• † •منتدي المنوعات • † •===•––-– - :: ††قسم اضحك من قلبك ††-
انتقل الى: